Post by ciatobpibampie on Mar 6, 2022 2:03:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ MEGA MAN X DiVE - MOBILE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MEGA MAN X DiVE - MOBILE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ MEGA MAN X DiVE - MOBILE 2022 version ▞▞▞
Elsker spillet. Fantastisk spilling, stabil bildefrekvens, lett å lære, ingen mikrotransaksjoner nødvendig! Enkelt en 5/5
Etter oppdateringen har jeg ikke opplevd annet enn krasj og spillfrysing. Jeg kan ikke spille uten å miste fremgang på oppdrag eller hendelser som må startes på nytt gang på gang. Ekstremt frustrerende.
Coop-modus er en spøk etterslep i hvert spill eller frakobling
Galaxy Invaders Attack - Alien Shooter Arcade oyhm
Flott for Nostalgia Hit of Megaman X-spill. Slutter raskt når du blir holdt tilbake av det jeg er sikker på er powerwall for å få deg til å slippe noen få dollar....
Stort oof på låsesystemet. Det er den verste delen med de nyere spillene og bidro til å drepe franchisen.
Jeg elsker Megaman, men kontrollen på skjermen betyr at du mangler omtrent en tredjedel av skjermen. Hvis du har en større telefon eller nettbrett, kan dette spillet være morsomt. Jeg tror dette ville vært et fint konsollspill hvis det var litt mer utformet på en måte av typen Dynasty Warriors. Jeg elsker at det er så mange karakterer og våpen som gjør det unikt, men bare ikke på telefonen min.
Dette er et veldig morsomt spill fullstendig ødelagt av en forferdelig gacha. Det er en karakter og våpen er kombinert type pull, så ikke regn med noen gang å trekke hvem du vil..... med mindre du er villig til å bruke hundrevis.
uendelig lasting, avinstaller øyeblikkelig..
Den krasjer mesteparten av tiden etter å ha fullført et nivå, gjorde ikke det før, annet enn at det er kjempebra.
Mann, jeg ville virkelig like dette spillet, men mikrotransaksjonene i dette spillet er latterlige. Det koster $10 for 1000 edelstener, som bare gir deg 10 varer, KUN TI. Og det er ikke garantert at du faktisk får en vare du trenger og ikke et duplikat. Selv om mikrotransaksjonene ikke var dårlige, er dette spillet bare veldig gjennomsnittlig uansett, det er bare små MMX-scener uten noen av egenskapene som gjør denne serien morsom og kan spilles på nytt. Musikk er ganske bra, men det er omtrent alt jeg kan si.
Spillet er ganske bra og opplevelsen er nesten like god som å spille originalene på Nintendo. Skinnene er kule og variasjonen av våpen og spesialbevegelser er det også. Noen få problemer er kravet om å komme til lvl 20 for å spille med venner. Jeg skjønte aldri hvorfor dette var et konsept. Det fraråder nye spillere som forventer en mer engasjerende flerspilleropplevelse fra å spille spillet når de hører det. Det og matchmaking er ikke utjevnet.
Bruk butikken fikk aldri varene spillet krasjer mye.
Det visuelle er kult, men kontroller føles ikke bra i det hele tatt. Å slite med å gjøre grunnleggende hopp i en plattformspiller er ikke bra. PVP-matchmaking er FORFERDELIG. Jeg har akkurat begynt og blir matchet mot gutter som utsletter meg på mindre enn et minutt fordi jeg har bedre utstyr. Det er ikke rettferdig eller morsomt.Den har noen forløsende egenskaper, men de dårlige kontrollene og pvp trekker virkelig spillet ned. Gjorde også et enkelt trekk og fikk axel, men fikk aldri brikkene til å oppgradere ham da spillet allerede gir deg ham gratis.
Jeg elsker spillet så langt, historien er flott. Det gir mange belønninger. Ganske f2p vennlig ngl. Et fint alternativ fra Honkai, som bare er superslipt.
veldig morsomt og ganske vanedannende, det er litt tillegg, men god musikk og grafikk rundt kan du med ekstrautstyr, men du trenger ikke å ha det gøy
Et veldig hyggelig spill for de som er fans av Megaman X-serien og utover. Kunne brukt litt arbeid på noen områder, men med tanke på at jeg har spilt det daglig siden lanseringen, vil jeg si at det har holdt interessen min ganske bra. Jeg ser frem til å se spillet fortsette å utvikle seg forhåpentligvis til det bedre i fremtiden.
Ærlig talt føles noe galt? Som om jeg ikke engang snakker om det faktum at det er en gacha, føles selve spillingen av på en måte som gjør vondt i sjelen min. Jeg ville ærlig talt hatt bedre tid på å spille av den første megaman x for 5000. gang.
Det er gøy, men ingen av arrangementene fungerer. Spillet knipser når jeg prøver å starte og hendelse.
Jeg liker det og trenger fortsatt å forbedre spillet på grunn av krasj og manglende karakterer eller kort og liker Dynamo og dobbel transformasjon
Morsomt, men en lønn for å vinne spill som er irriterende
Bra spill! Spiller veldig bra. Enkel å plukke opp og forbedre, med mye tilpasning. Eneste grunnen til at jeg ikke vurderte det som 5 stjerner er at du raskt treffer en vegg i vekst og må begynne å slipe ganske hardt for å fortsette.
MEGA MAN X DiVE - MOBILE የእንቅስቃሴ gtbb
Bra ikke bra bare på grunn av de kjøpte varene som jeg ikke mottok og som ikke engang ble kompensert for feilen deres.. de var trege med å fikse problemet, og det er det eneste store problemet jeg har hatt så langt.. det har potensiale å være et flott spill skjønt
Alt er flott bortsett fra det faktum at du trenger pvp for å slå på. Det bør være valgfritt spesielt med så dårlig matchmaking
Jeg prøver å nærme dette inn mest profesjonelle Manor og kort flott hvis du har penger glitchy jeg hadde en ? om en transaksjon om transaksjoner når alt jeg trengte var et svar.😔 Jeg vil takke Google for å være medianen for å få et svar hvis noe jeg ikke burde ha noen stjerner på her, men jeg vil være hyggelig nok jeg ville ha fortsatt å spille før oppdateringen ✌️ Jeg kunne fortsette, men rilly jeg gjorde det' trenger ikke å vite at personen jeg sendte e-post til fikk sparken annenhåndsinformasjon fra FB av alle steder Wow 👍👍👍
Kunne vært flott hvis utviklerne bare kunne finne ut hvordan de ikke skal gi ut en oppdatering når de vet at den vil ta bort muligheten til å bruke en kontroller. For en episk fiasko fra deres side.
Det var kult helt til jeg ikke kunne logge inn. Jeg brukte penger på dette. Jeg forventer oppriktig mer, som en stor fan. Jeg er så forbanna at jeg skal avinstallere.
Flott spill bare noen ganger stenger det eller fryser for mye.
Spillet er nostagisk og morsomt, men er et Gatcha-spill. Så forvent å bli skuffet når du prøver å få en ny karakter.
Godt tenkt, jeg elsker pvp!! Skulle ønske det var turneringer!Prisene er gode og historien er ganske godt trukket ut, og håper på flere oppdateringer som turneringer og flere samarbeid
Anstendig tidssløser, holder meg underholdt med en dæsj nostalgi. Eneste ulempen nå er at etter den siste oppdateringen slipper jeg meg forbi påloggingsskjermen!!!
Spillet er veldig morsomt, kontrollene er litt slemme, men greit, ville vært seriøst morsomt å ha på bryteren eller andre konsoller/pc
Kommer ikke forbi tittelskjermen, ikke en god start på et spill. Gi en uke og prøv igjen, til da er jeg et annet sted. Oppdater, prøvde på en annen enhet og det fungerte, men fant kontrollene litt vanskelige på grunn av liten skjerm på telefonen. Ikke dårlig, men ikke noe jeg ville brukt mye tid på
Det er morsomt hvis du vil ha en god tid med Megaman-spill, dette er et bra spill, men det er problemer som noen ganger vil karakteren feile hvor når du kan kontrollere hvor den beveger seg og hvordan den beveger seg, kan ikke få den til å bruke ferdigheter eller våpen. er en irriterende feil, og også når jeg kjøpte elementære metaller brukte det pengene mine, men ga meg ikke det jeg kjøpte, så devs hvis du skal fikse dette brukernavnet mitt er proto, men det er det jeg har å si om x dive
Fallhastigheten er så lav, jeg brukte så mye tid på å lagre elementer og jeg får sjelden noe nyttig, det som er verre er at du ikke engang får beholde det du får, du får installert oppdateringer, og du må lagre mange av dem for å kjøp noe nyttig!!
Det er litt tregt å spille, men herregud er det morsomme spillet, hvis du er godt balansert med fiendene, er det et flott spill, men veldig grindy. Elsker det nye arrangementet!
Ganske mye et Facebook-spill fra tidlig på 2000-tallet. Pvp er veldig mye lønn for å vinne. Pvp er de samme kartene bare med større tall for å utelukke progresjon. Etappene er veldig korte og ikke utformet langt utover nostalgi. Fiender vil gyte på deg og falle på deg fra skjermen konstant. Ikke gjør noe i spillkjøp, og det er greit for en tidsavbrutt antar jeg.
Det er greit. Den kontrollerer veldig bra for et mobilspill. Jeg elsker denne franchisen og dens karakterer, så en gacha passer meg helt fint og alle andre snakker om hvor ødelagt PvP er, men det som plager meg er at historiestadiene savner målet i design. Gamle stiler i en X8-palett og litt ut av skala. X4s Cyberspace ser ganske bra ut, men det ser ut til å være det. Hvis det var opp til meg, ville jeg ønsket 1-1 til 4-6 gjort om helt og alt skalert på nytt.
ingen kontrollpute. no velg ekstra tegn fra starten.
Ok måtte se nærmere på det. Bra spill totalt sett. Som en fan av mega man-spill generelt synes jeg at denne ikke er dårlig. Måtte slå opp å låse opp våpen etter å ha fått minner om dem (følte meg dum fordi det er den ene knappen jeg ikke trykket på fordi filtrering til eid som standard ikke kom i tankene. Du må bytte filter til minner), men så blir det bedre når du kan låse opp ting. Har ikke hatt så mye krasj, men så igjen har jeg spilt en kort stund og fått en ny telefon.
Det er en feil som jeg av en eller annen grunn ikke kan se noen knapper og ikoner fikse plz
Jeg har nettopp logget på og alle dataene mine er borte, jeg var på nivå 60 og nå er jeg tilbake på ground zero, det suger. Usaid at dataene mine ikke kan gå tapt, er spill-ID-en min. der ute?
Forferdelige priser, overpriset valuta, spilling er bare moro i noen få minutter. Ikke kast bort tiden din, og spesielt ikke kjøp noe med kontanter! Absolutt svindel. Edit: Beklager, men for å få favorittkarakteren min brukte jeg all opptjent valuta og $200. Og fikk ingenting. Hvordan skal jeg nyte det? Andre lignende spill tilbyr et garantisystem etter et visst antall forsøk. Det er ingen grunn til at dette spillet ikke har en.