Post by ciatobpibampie on Mar 6, 2022 1:44:18 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ Flight Pilot Simulator 3D 2022 version ▞▞▞
Nem at styre flyene....
Det er et godt spil. Langt til mange annoncer. Og du skal betale £44 for et enkelt fly, hvilket er lidt ott, det ville være 5 stjernet, hvis de ændrer det, så du kan købe flyene med spilpenge i stedet
Min lillebror elsker denne app så meget...jeg kan ikke give et 5-stjernet, da jeg ikke har personlige erfaringer endnu...buh han bliver ved med at sige, at den er fantastisk..min lillebror mener jeg...🙂🙂
Meget dårligt spil først i motorfejlniveauet, flyet lander ikke lige, og vindruerne suger
Sjovt flyvespil. Lige mig 😊
Dejligt spil, men grafikken kunne få en makeover i den næste opdatering plz gør grafikken endnu bedre, men generelt flot spil😀😁😃😊
Hele skærmen bliver sort, og jeg gætter på, at dit spil har en FEJL, så hvis du får tid til at rette hele spillet, ville det være rart, men i øjeblikket beholder jeg ikke dette spil på min enhed
Hmm
Flight Pilot Simulator 3D Рольові wiov
Det var et godt spil, det er, at jeg giver det en 4, fordi spillet ville styre sig selv nogle gange
Sjovt spil, men møntomkostningerne bliver for høje efter lidt, især "Speed of sound"-missionen, som er påkrævet, koster 3.300.000 mønter. For perspektiv det bedste, du kan få fra en mission, hvis omkring 60.000 mønter fra en 150+ passagerflyvning. Enten de 3,3 millioner eller 44 dollars for et lidt bedre fly. Det var sjovt i et stykke tid, men da jeg ikke kunne fortsætte uden at synke timer i et mobilspil, opgav jeg.
Det var fantastisk, før de mange ekstra annoncer blev placeret i spillet. Jeg forstår behovet for, at udvikleren tjener penge for at støtte spillet, men det sjove ved denne simulator er desværre blevet ødelagt for mig. Jeg afinstallerede det desværre og kom videre med livet.
Det er et middelmådigt spil. Stilen er at betale eller gøre en sjælløs grind, der kan vare 12 timer for at samle nogle millioner dollars ind til et fjollet overprisfly. Kontrollerne er forfærdelige og urealistiske, kameraet roterer ikke med fly, hvilket gør det kvalmende. 3 stjerner for at prøve og ideen.
dette spil stinker. landskaberne er smukke, men hver gang der er en annonce, fryser spillet. og når jeg prøver at slå flytilstand til, så der ikke er nogen annoncer, bliver det ved med at fryse! ret venligst dette. Jeg vil bare spille mit spil.
Spillet er rart at spille. Kontrollerne er okay.Men grafikken er ikke så god. Gameplayet er glat. Men hovedproblemet er, at det tager for tid at komme ind i dette spil. Jeg spillede mange spil på min telefon, men de tager ikke for meget tid. Det tager næsten 10 minutter at komme ind i spillet. I udviklere bør løse dette problem.
ok spil
Den er super duper god og sej
Man tvinges til rate højt for gratis opdateringer - plat!
Ingen rigtig flyvning. Bare en masse tilføjelser
Dette spil er fantastisk. Jeg låste alle fly op. Og fandt intet problem. Håndteringen af fly, grafik, fysikken alt er fantastisk. Du kan lande fly overalt. Ikke oy i lufthavne, du kan lande det på bjerget også.
Du har hævet priserne på fly. Ser ud til, at flere af dem kun er tilgængelige for pengekøb. Alpha Mike Foxtrot.
Fin spil
FANTASTISK. NÅR MAN FLYVER, føler Man sådan " Lettelse". Dette er bedre End, Meditation. Samtidig skal man Passe på. Den er et Flot app. 🌹Alt jeg - Sagde × 💯 er et godt sted at starte din flyveoplevelse og Moore😜😃
Fantastisk, det er realistisk, men grafikken er ikke helt så god, men jeg har en god fornemmelse af, at dette spil vil klare det. Men jeg har et par ideer, der kunne gøre det bedre, men det er dit valg, om du mener, at det skal implementeres i. 1. sænke omkostningerne ved nogle af flyene årsag, der kunne tage en masse slibning for at få så mange penge. 2. op på grafikken, jo bedre grafik jo flere vil spille. Det er alt, jeg har nu, men jeg vil blive ved med at tænke på nye ideer. Men vær stærk.
Interessant. Lad os se, hvor langt jeg kommer uden at betale
Flight Pilot Simulator 3D Rollimängud jctm
Hvorfor går det ikke normalt, jeg drejer ikke min telefon, men den drejer af sig selv
Spillet er fantastisk, da jeg har nydt dette for 4 år siden, men hvis du vil opdatere dette spil, kan du give det en Wlan Multiplayer, nye fly og nye fly for mere sjov
Sjov
Ja, jeg ville give denne app 3 stjerner, for når du åbner appen, tager det evigheder at indlæse, så ret det andet end at appen er fantastisk 😊
Pænt og glat Jeg kan virkelig godt lide dette spil, fordi det har meget glatte kontroller, og hvis du vil være pilot, så skal du helt sikkert få dette spil. Af en eller anden grund, da jeg kom på en dag, mistede jeg alle mine data til spillet ,som alle mine fly og sådan noget. Det fik mig til at holde op, og nu indser jeg, at det nok bare var en fejl, og nu er jeg virkelig spændt på at spille dette spil fra begyndelsen! Held og lykke med jer alle.😉 😉😉
Meget Meget Meget flot flere opdateringer pls
Flyet virker ikke efter et stykke tid eller gameplay
Spillet fortæller konstant folk, at du skal købe et bestemt fly til missioner, og det vil koste en del. Og det kan være langsomt og omhyggeligt at tjene penge i Free Roam. Spillet ser ud til at råbe "GI MIG DINE PENGE" så ofte det kan. Passagerflyene klarer sig forfærdeligt, og fly kan bare gå amok nogle gange. Men generelt kan spillet være meget behageligt og afslappende. Det er ret anstændigt på trods af disse problemer.
Allerede ved den første mission prøvede jeg at tage af flyet. Det ville ikke lade mig tage afsted, selvom jeg prøvede at vippe min telefon op og ned. Tilføj berøringsskærmbevægelse for at styre flyet, og jeg behøver ikke at bekymre mig om at vippe min telefon.
Dumme app... Indlæser slet ikke... Spild af tid... @fungamesforfree I har gjort et prisværdigt arbejde med at skabe et mesterværk af ren fiasko for en app...
dette er det bedste simulatorspil nogensinde! også flot grafik, men tilføj nogle flere fly og fjern pengekøb af fly tak og lidt mare realestic og gør vandet vådt og gør flystyrt scene bedre og andre opdateringer tak!
Flight Pilot Simulator 3D Rollimängud jctm
Ok, men heller ikke mere
Simpelthen fordi den ikke ville indlæses og var nødt til at afinstallere og geninstallere mistede alle mine fremskridt og fly 😕
Spil ikke rigtig sjovt. Der er kun ét kontrolvalg, og spiludviklerne besluttede at få mig til at styre flyet med tilt. Det stinker. Nu skal jeg sidde oprejst bare for at spille et spil. Jeg mener, hvad hvis jeg er i seng. Grafik kunne være meget bedre. Missioner burde give mere mening. Som i en mission måtte jeg flyve over en person. Hvad er det !
Sjovt og virker.....
Jeg spillede dette spil, da jeg var 6, og spiller det stadig, det er et par ting, jeg tror, de skal gøre, der skal have en udsigt til cockpittet, men for det meste anbefaler jeg, at du får dette
godt spil med anstændig grafik, der skal først være en cloud backup, og alt skal være billigere, 60 dollars for 2 fly? Spillet skal tilføje mere gameplay, så du ikke keder dig som halvvejs...
Pooking - Biljards City Sporta spēles amg
Wow
God kamp. Alle andre klager over "Engine Failure"-niveauet, det er bare udfordrende, ikke umuligt. De har "rabatter" til fly for at få flyet hurtigere, men de gør det så dine 10-20k penge kort, så du skal købe penge til ingame, der koster RIGTIGE PENGE.
Ok spil
eh ok
Kan ikke åbne spillet....blank side kun i lang tid
Spillet er rigtig godt, størrelsen taget i betragtning, men de bedste fly kan kun købes med rigtige penge. I hver klasse er det fly, der skal købes for rigtige penge, det bedste. Også missionerne med store fly er virkelig svære. Du kan kun købe det vildt store fly til en mission (hvis du ikke vil bruge rigtige penge), og det er for fandens svært at lande. Min anmodning til udviklerne er, at de bedste fly ikke kun er tilgængelige for de idioter, der betaler for at vinde.