Post by ciatobpibampie on Mar 6, 2022 1:34:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Massive Warfare: War of Tanks ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Massive Warfare: War of Tanks IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode ubegrenset med penger ▞▞▞
▞▞▞ Massive Warfare: War of Tanks 2022 version ▞▞▞
Massive Warfare: Tank Battles Action oda
Nå er dette det eneste kampspillet som har vært i stand til å kontrollere uten å måtte drepe alt på min måte bare for å vinne. Du kan virkelig få teamet ditt til å sikkerhetskopiere handlingene dine. Det jeg prøver å si er at jeg virkelig liker denne appen. Jeg ble nettopp med i et team!
Massive Warfare: Tank Battles Action oda
Morsomt spill til å begynne med med intuitivt grunnleggende grensesnitt, men det presser inn spillkjøp alt for mye og supportteamet gjør ikke mye. Etter hvert blir det kjedelig selv om du forbedrer deg med trening og rangeres høyere. Teknologiteamet svarer ikke godt på grunnleggende spørsmål, som er i ferd med å bli den siste dråpen for å avinstallere.
Ha mann etter denne oppdateringen pleide jeg å installere spillet på nytt i min iphone 6. det lukker spillet mindre enn ett minutt! Det virker ikke Det virker som mobiltelefonen er dårlig og ikke har evnen til å prestere, selv om jeg tar ned all grafikken uten musikk, stemme, lyd. ): I samme telefon kan jeg spille andre spill som World of Tanks Blitz med høykvalitets grafikk! vær så snill å svare
Bruker du helikopter, men kan ikke fly høyt? Egentlig? Og også kjøretøykontrollen og siktekontrollen må fortsatt utvikles. Og jeg tror at hvis du kan legge til en funksjon for å bruke et fly i en kamp, ville det vært flott. Jeg foretrekker å spille med det lignende spillet kalt "overload". Så jeg må avinstallere den
morsomt spill du kan nyte uten å drepe lommeboken
Etter denne siste oppgraderingen som sier feilretting har jeg en feil nå og fortsetter å gå tilbake til startskjermen etter å ha lastet inn for kamp!!! Det var fantastisk annet enn det, og drapene er litt urettferdige når noen dreper deg etter å ha ødelagt 90 % av en fiende. Pluss ingen klar instruksjon om hvordan fange flgs scores.
Jeg liker nesten alle aspekter av spillet. Gull er en av de to spillvalutaene, men det er den vanskeligste å skaffe seg og den som brukes mest. VIP, tidsreduksjon, kamuflasje, nye kjøretøyer og klistremerker koster alle gull og gir en betydelig fordel for gevinsten.
Morsomt, men matchmaking er fryktelig. Plutselig blir du matchet mot nivå som er mye høyere enn ditt. Du dør raskt og dette stinker. Tvinger deg til å kjøpe for å være konkurransedyktig ... samme gamle samme gamle markedsføringsknep. Matchmaking er forferdelig
Kontinuerlig oppdatering hver 5. dag. Nå vil den ikke oppdatere eller tillate meg å bruke appen.
Jeg tror chatten i kampen skal vises til høyre på skjermen slik at den kan skilles fra informasjonen i kampen. Tenk på det.
det er et veldig bra spill. Det eneste problemet er å tjene gull for å kjøpe en bedre tank og kjøpe den vil koste $100, noe som er opprørende. Jeg har min tier one tank maxed out, og jeg gjør det ganske bra i kamper så langt som å vinne ville være bedre å ha en ny tank hvis det var lettere å få spillet vil være mye bedre.
Var moro i begynnelsen, samme spill om og om igjen, hvis du ikke bruker ekte penger får du et spark i baken, unlink går ut under kamp
Dette spillet er så dårlig
Jeg elsker dette spillet, men når jeg prøver å bli venn med noen, står det ugyldig bruker-ID, har du noen ide om hvordan jeg kan fikse det? Men totalt sett er spillet fantastisk.
Trenger du flere nye steder som kart, jeg tror det er vanedannende, men spillerne er ikke ekte de fleste ganger, og de skyter ikke, de bare lener seg tilbake og slapper av?! Arbeid med det for å se de 5 stjernene
jeg bare elsker det bedre enn krigsstridsvogner.. bare hold det vennlige folk og gi flere premier..og du har et spill..
Bra spill minner meg om War Machines. Samme oppsett, men mye bedre spill og grafikk.
Tar en stund å samle inn og gjøre ting opp, men er mulig uten å bruke ekte penger. har spilt i 2 dager fullt på og 8m holder tritt med de beste nå. Flott spill og det er gratis. Takk!😁
Jeg elsker dette spillet, men etter denne nye oppdateringen så mange sugende annonser
Dette spillet er et av de beste jeg har spilt. Jeg har prøvd de fleste i 2 uker. Det eneste jeg ikke liker er at de fleste krigsspillene vil at du skal bli med i en klan. Det betyr at det er en leder som tar noe av overskuddet akkurat som en unionsrepresentant🤣
bra spill .....nesten konsoll verdig
Det lar deg få nye skinn og tanks også helikoptre! du må prøve dette spillet.
Massive Warfare: War of Tanks 動作 iiw
Målsøkingsmisslene som bokstavelig talt er designet for å treffe på magisk vis når fienden er ute i det fri, fungerer på samme måte for stridsvogner og luftputefartøy, bokstavelig talt beveger jeg meg en tomme og nå forsvinner skuddet mitt og gjør urettferdige kamper, matchamking-systemet gir meg stadig tier 4-kjøretøyer når jeg er nivå 2, generelt morsomt spill Oppdatering: Jeg fortsetter å kjempe mot folk som kan gå en milliard miles per time, 3 stjerner nå
Bra spill, men det suger at det tar så lang tid å forske på ferdigheter. 2 dager for en tier 3-undersøkelse? Så det er nesten 2 uker før du i det hele tatt kan utstyre din første ferdighet. Hva er hensikten med å få noen til å vente så lenge? Jeg forstår ikke. Så det betyr at de øvre lagene må ta måneder. Dette er grunnen til at jeg bare gir 3 stjerner.[Oppdatering 16.09.19] Jo mer du oppdaterer, jo verre blir feilene. Gjenoppliving i fiendens territorium. Kjøretøy hopper rundt skjermen. Reticule holder seg ikke på målet. -☆ Vennligst fiks.
Gjør grafikken bedre, reduser kostnadene for tanks og helikoptre. hvorfor VIP er nødvendig å kjøpe. Gud å spille spillet. Virkelig underholdningsspill.
Ganske bra spill,, ikke for mye fremmed tull,, bare jakt og drep Edit: Spillet har blitt stillestående. Kontant-/gullbelønningene fra å spille er minimale når det gjelder fremskredne oppgraderinger. Jeg har ikke noe imot å bruke penger på spill, men kostnadene ved appkjøp er vanvittig dyre. Den neste kjøretøyoppgraderingen kostet 1000 gull, jeg har i snitt 3-4 gull per dag, det vil koste rundt $100 å kjøpe så mye gull. Vel, jeg likte det en stund.
Det er garantert avhengighetsskapende. Jeg liker kameratskapet i alliansen du får nye venner. Det er litt vanskelig å gå mot rask brann og tar for lang tid å få tak i de gode kjøretøyene hvis du ikke har penger å bruke. Så hvis du ikke har penger er det kanskje ikke morsomt så lenge
utfordrende, men morsomt! Bra du ikke har total kontroll.
Massive Warfare: War of Tanks 動作 iiw
I likhet med War Machines, men langt bedre på nesten alle måter, er dette et fantastisk spill. Mister én stjerne for altfor dyre premium- og appkjøp. Lojale spillere forlater War Machines og kommer hit fordi det ble et pengespill. Utviklere, vennligst ikke gjør den samme feilen med spillet ditt. Stable dem høyt og selg dem billig i stedet, vil du fortsatt tjene pengene dine.
Bra de første 2 ukene til du oppdager alle feilene. Fantomspillere som forsvinner og dukker opp igjen, det beste er når målet ditt bytter fra automatisk til manuell midt i kampen. Ikke for svake definitivt en lønn for å spille.
veldig dårlig spill og også meningsløse regler, det er ingen mening med å oppgradere kjøretøyet ditt siden motstanderne forblir i samme kraft som dine, dessuten svært ubalanserte krefter gitt til andre som alltid, spillet er ikke rettferdig i det hele tatt, designerne er så slemme og spillene er utformet snålt. Det er aldri lett og rettferdig å få gull og oppgradere kjøretøyer.
Ganske utfordrende til tider ønsker at pistolen 🔫 kraften var litt sterkere uten å måtte kjøpe oppgraderinger annethvert nivå. Alt i alt hyggelig 🎯
Veldig avhengighetsskapende og underholdende, men... Det fortsetter å krasje på meg. Jeg logger på og er borte, logget ut. Trist fordi dette er en veldig god måte å fordrive tiden på.
Ikke dårlig, men det er veldig begrenset med hensyn til hva du kan gjøre. Veldig lønn for å vinne, da du må kjøpe gull for å få noe. Kanskje en inntjening i spillvaluta og muligheten til å bruke slike for å få kjøretøy og mods? Vil du legge til spillmoduser? Hvis jeg sammenlignet dette med World of Warships blitz, ville jeg tatt det over dette for å være ærlig. Mer spillbarhet der.
Jeg elsker dette spillet virkelig. Men mer enn 200 ganger mens jeg spiller tankene fulle, slutter spillet brått å si at jeg er tom for gass når tankene mine er fulle. å frarøve meg gullet mitt dreper mine powerups. Mitt favorittspill, men vær så snill, slutt å rane meg. Det kan være en 5 hvis ?.
Fint spill, men målrettingssystemet ditt trenger arbeid, det er litt tullete, flyktig, over alt til tider! Din nye oppgradering suger! Du løftet konkurransen til høyere nivåer, og det er vanskeligere å konkurrere. Målrettingssystemet er fortsatt dårlig, gjør noe! Takk for at du svarte, men målrettingssystemet låser seg ikke på spisse mål hvis en annen tank er i nærheten!
La oss komme så langt, så er du bare der for å bli drept av spillerne som bruker penger og stadig tilbakestiller alliansens forferdelige match-ups.
Jeg pleide å like dette spillet nå, jeg begynner å hate det. Jeg forstår ikke hvordan de promoterer deg, så degraderer de deg dette har skjedd meg fire ganger nå, hvordan pokker kommer du noen vei i dette spillet og 90 prosent av gang jeg bruker de blå nøklene mine til å åpne en boks, virker det som om alt de vil gi deg er 250 dollar, er disse menneskene så billige å gi deg noe bedre. Kan det være at jeg ikke bruker nok penger? På tide å sparke dette spillet til fortauskanten.
Ekstremt vanedannende... masse moro!
Er det noe du kan gjøre for å stoppe de enkeltkontoene med flere spillere?!
Små bytes Jeg har hatt dette spillet en kort stund, og jeg knuste fronten på telefonen min. Så jeg har endelig ha ha e over 200.000 i kontanter og gjerne over 200 i nøkler og 54 gullbarrer og nyter spillet jeg kjøper en ny telefon og 2 spill jeg har masse penger og gull er de to spillene som forsvinner fra telefonen min og starter meg med ingenting sandsekk meg og hva gjør jeg. Små bytes du har makt til å reinstallere statistikken min tilbake er du eller skal jeg ikke spille lenger
Fantastisk spill, men må legge penger i det for å kjøpe bedre ting
lengter etter gull bare for å male, klistremerker er ubrukelig det også i en kort periode...sett separate kamper for nye spillere...bcz å leke med premiumspillere blir vanskelig hvis den nye snekkeren ikke har noe oppgradert kjøretøy... spill og konseptet er veldig bra, så gjør det likeverdig for alle spillerne.
Det er et flott spill. Men alltid dukker opp som ber om penger, derav de 4 stjernene
Massive Warfare: War of Tanks 動作 ujmg
Flott spill god kampopplevelse og trenger ikke å bruke en formue på oppgraderinger
Botworld Adventure RPG unb
Jeg elsker dette spillet lite og nyt hele spillet, men jeg har en klage til MWA-teamet, det er alt som er veldig kostbart hvis vi trenger kjøp med ekte penger.
anstendig spill for å fordrive tiden, kunne gjøre med en mer dyptgående opplæring for kjøretøytypene. for mobil høyt rangert